Bezorg en Pas service

Sinds maart 2020 is ook Nederland getroffen door het Corona. Vanaf december 2021 hebben wij onze bezorg en pas service weer geopend. Dit komt omdat onze winkels door de maatregelen helaas gesloten moeten zijn. Hieronder treft u alle informatie over hoe wij u in deze periode voor u klaarstaan. 

Zijn de winkels van Bremmer geopend?

Helaas niet! Vanaf 19 december 2021 mogen wij vanwege de lockdown de winkeldeuren niet openen. Toch willen wij u ook in deze periode voorzien van de beste schoenen, daarom hebben wij speciaal voor u de bezorg en pas service geopend. Juist ook in deze periode zijn prettig dragende en mooie schoenen zo enorm belangrijk. Zien we u snel? 

Hoe werkt de bezorg en pas service van Bremmer? 

Op bremmerwaddinxveen.nl kunt u onze gehele collectie bekijken en tot maximaal 5 paar schoenen reserveren. Deze komen wij zelf persoonlijk bij u aan huis bezorgen. Tijdens het ingeplande bezorgmoment voorzien wij u dan ook graag van het beste advies. Zo weet u zeker dat u de schoenen kiest, die het beste bij u en uw voeten passen. Want juist ook in deze periode zijn goede schoenen ontzettend belangrijk. Klik hier om naar de pagina met uitleg over de bezorg en passervice van Bremmer te gaan. 

Heeft u vragen over onze artikelen? Of vind u het lastig om de juiste schoenen te reserveren? Bel ons voor advies: 0182-612012 Wij helpen u ook nu graag! 

Kan ik online op bremmerwaddinxveen.nl mijn schoenen, lederwaren of sokken kopen?

Ja dat kan zeker. Sinds vorig jaar hebben wij onze webshop geopend, waarin wij schoenen voor dames-, heren- en kinderenlederwarenaccessoires en outdoorartikelen verkopen. Ook nu staat er weer een schitterende collectie voor u klaar. Heeft u al een kijkje genomen?

Kan ik mijn online bestelling op bremmerwaddinxveen.nl in één van de winkels van Bremmer afhalen? 

Ja dat kan uiteraard! Tijdens onze openingstijden kunt u altijd uw bestelling afhalen in onze winkel op Kerkweg Oost 173 in Waddinxveen. De optie: 'Afhalen in de winkel' kunt u bij het invullen van uw bestelgegevens aangeven. 

Kan ik bij de (register)podoloog of podoposturaal therapeut terecht?

Jazeker, kan dat! De (register)podoloog én podoposturaal therapeut mag u gewoon blijven behandelen. We zijn blij dat we uw voeten de zorg kunnen geven, welke ze nodig hebben. Benieuwd of de (register)podoloog iets voor u kunt betekenen? Klik dan hier. Wilt u graag een afspraak met onze (register)podoloog én podoposturaal therapeut maken? Neem dan telefonisch contact met ons op: 0182-612012. 

Is de afdeling (medisch)pedicure van Bremmer geopend?

Ja, deze is gelukkig volledig open.  We zijn blij dat we uw voeten de zorg kunnen geven, welke ze nodig hebben. Benieuwd of de (medische)pedicure iets voor u kunt betekenen? Klik dan hier. Wilt u een afspraak met onze (medisch) pedicure maken? Neem dan telefonisch contact met ons op: 0182-612012. 

Mijn schoenen of tas zijn kapot, kan ik nu wel mijn artikel laten repareren? 

Ja dat is zeker mogelijk! In ons voetencentrum aan de Kerkweg Oost 173 kunt u het defecte artikel langsbrengen. Wij kunnen dan direct beoordelen of reparatie zinvol is. Op een later afgesproken tijdstip, kunt u het artikel weer in dezelfde winkel gerepareerd ophalen. Heeft u hier vragen over? Neem dan telefonisch contact met ons op: 0182-612012